MisKokulum Anne ve Çocuk Sağlığı Forumu

Go Back   MisKokulum Anne ve Çocuk Sağlığı Forumu > ADIM ADIM SAĞLIK > Egzersiz - Spor

Egzersiz - Spor Sağlıklı yaşamın kaynağı spor ile ilgili bilgileri paylaşabileceğiniz alan..

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 04.07.09, 21:50
Kumsalım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Super Moderator
 
Ruh Hali:
Üyelik tarihi: Jun 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 24.902
Tecrübe Puanı: 572
Kumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond repute
Post Egzersiz


Günümüzde Sağlıklı bir yaşam için Egzersiz yapmalıyız, Eğer sağlığımızı düşünüyorsak Spor salonlarına Gidemeyen Ev hanımları baylar bayanlar iş hayatından vakit bulamayan insanlar, veya maddi durumu olmayan insanlar, internet hemen hemen artık her evde mevcut olduğundan tek yapmanız gereken Oturduğunuz yerden de Egzersiz yapabilecek olmanızdır. Aşağıda Size Nasıl egzersiz yapacağınızı Anlatmaya Çalışacağız.










__________________



Meleklerin sözü var
Alıntı ile Cevapla
The Following User Says Thank You to Kumsalım For This Useful Post:
ReYhAn (16.10.09)
  #2  
Alt 04.07.09, 21:51
Kumsalım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Super Moderator
 
Ruh Hali:
Üyelik tarihi: Jun 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 24.902
Tecrübe Puanı: 572
Kumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond repute
Standart

Egzersiz ile 7 Günde Forma Girin

Biraz soluklanmak ve hafiflemek için, fitness uzmanı ve "sıkılaştırıcı" Karine Baillet tarafından hazırlanan outdoor bir reçete.

Pazartesi Öğle Yemeğinde Koşu
Şehir dışında: Kendinize 2-3 kilometrelik bir parkur seçmekle işe başlayın. İlk 10 dakika boyunca koşmayın, kısa ve sık adımlarla yürüyün. Daha sonra 20 dakika boyunca koşun. Somut hedefler belirleyin. Örneğin 200 metre uzaklıktaki ağaca kadar yürüyeceğim, diğerine kadar yürüyüşümü tempolu hale sokacağım ve sonra koşacağım. Zaman ve mesafeyi aynı şekilde ayarlayarak bunu en az on kere tekrarlayın. Yeterince antrenmanlı olduğunuza inanıyorsanız, elektrik direği, ağaç gibi hedeflere doğru kısa ve tempolu adımlarla yürüyün ve diğer hedefe doğru hızınızı sürekli arttırın.
Şehirde: Bir parkı ya da az kullanılan yolları tercih edin. Hedefler bir bank, bir trafik levhası ya da bir sokak lambası olabilir. Spordan sonra: Kalçalarınızda ve bacaklarınızda kırıklık olmaması için 5 dakika daha yürüyün ve rahatlama hareketlerini uygulayın.
Bacak arkaları için: Bir ağaca (duvar da olabilir) yüzünüzü dönün ve ellerinizi gövdesine yaslayın. Bir bacağınızı öne doğru bükün diğerini gergin tutun. Topuğunuzu yerde tutarak ağacı hareket ettirmek istiyormuşsunuz gibi itin. 30 saniye boyunca bu pozisyonu koruyun. Daha sonra aynı hareketi diğer bacak için uygulayın. Gövdenizi yumuşak hareketlerle dizinize doğru eğin ve nefesinizi düzenli ve yavaş almayı ihmal etmeyin. Pozisyonunuzu 30 saniye koruyun ve bacağınız değiştirerek devam edin.
__________________



Meleklerin sözü var
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 04.07.09, 21:53
Kumsalım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Super Moderator
 
Ruh Hali:
Üyelik tarihi: Jun 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 24.902
Tecrübe Puanı: 572
Kumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond repute
Standart

Salı Sabahı Bisikletle Gezin

Şehir dışında: Bisikleti önce 5 dakika boyunca düz bir alanda sürün, sonra 30-40 dakikalık bir gezintiye çıkın. Vitesi düşürerek pedalların daha yavaş dönmesini sağlayın. Böylelikle kalbiniz daha çok çalışacak ve daha az yorulacaksınız. Koltukta gergin oturmayın ve gidonu çok sıkı tutmayın. Vücudunuzun üst kısmını gevşek tutun ve bu zamanı karnınızı çekip iterek kaslanması için hareket ettirmekte kullanın.
Şehirde: Önce arabaların vızır vızır geçmediği, sakin bir yol bulun. Demin açıkladığımız yöntemle bisikleti sürün ve klabalık yollarda da konsantrasyonunuzu korumaya bakın.
Kalçalar için: Yine bir ağaca veya duvara karşı yüzünüz dönük haldeyken, tek elinizi destek almak için ağacın gövdesine yaslayın. Diğer elinizle ayak bileğinizden tutarak topuğunuzu kalçalarınızın hizasına ne kadar kaldırabiliyorsanız kaldırın. 30 saniye bu pozisyonda kaldıktan sonra bacak değiştirerek devam edin.
Kalçaların arkası için: Bir ağaç kütüğünün ya da bir bankın üzerine bir bacağınızı koyun, diğer bacağınız yere basılı kalsın.
Spordan sonra: Bacaklarınızı epey zorladınız, rahatlatmak için şu birkaç hareketi uygulayın:
Bacak arkaları için: Bisikleti düşük bir vitese alarak ayağa kalkın. Önce bir topuğu sonra diğerini kullanarak bisikleti yavaşça sürün.
Gevşemek için: Bir ayağınızı pedaldan çekip bacağınızı silkin. Aynısını diğer bacağınız için de uygulayın.
__________________



Meleklerin sözü var
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 04.07.09, 21:53
Kumsalım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Super Moderator
 
Ruh Hali:
Üyelik tarihi: Jun 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 24.902
Tecrübe Puanı: 572
Kumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond reputeKumsalım has a reputation beyond repute
Standart

Çarşamba akşam üzeri roller veya trotinet
Şehir dışında: Kayılabilecek bir alan bulun. Asfaltı iyi olan bir yol, deniz kıyısında bir kaldırım uygun olabilir. 40 dakika boyunca zaman zaman bacak değiştirerek kayın. Rüzgara karşı bir direniş yaratmak için arada kollarınızı açık tutarak kayın.
Şehirde: Bir ırmağın kenarındaki yol boyunca ya da bir süper marketin otoparkında kayabilirsiniz.
Spordan sonra: Kaslarınızı gevşetmek için şu hareketleri uygulayın.

Roller için
Karnınızı içeri çekip, kollarınızı ileriye doğru uzatabileceğiniz kadar uzatın ve öyle kayın. Düzenli nefes alıp vermeye devam edin.
Kollarınızı öne doğru uzatıp bacaklarınızı bükün ve karnınızı içeri çekin. Sırtınızı kamburlaştırın ve pozisyonunuzu birkaç saniye koruyun.
__________________



Meleklerin sözü var
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 16.10.09, 22:17
ReYhAn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yönetici
 
Ruh Hali:
Üyelik tarihi: Apr 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 6.113
Tecrübe Puanı: 343
ReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond reputeReYhAn has a reputation beyond repute
Standart

helen bu çok güzelmiş yaaa öne çekeyimde güne egzersiizle başlayalım
__________________





Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 17.07.14, 10:01
 
Üyelik tarihi: Sep 2013
Yaş: 37
Mesajlar: 77
Tecrübe Puanı: 15
aycicegi is an unknown quantity at this point
Standart

Merhaba arkadaşlar! Biliyorsunuzki son zamanların en keyifli ve formda kalmayı sağlayan spor trendi [ Özellikle bayanlar bu sporu daha çok tercih ediyor… Türkiyedede zumba son senelerde çok yaygınlaştı. Tüm bayanlara öneririm! zumba nerede yapılır[/url] diye merak ediyorsanız Hillside City Club’ı ziyaret etmenizi öneririm! Birbirinden iyi zumba eğitmenleri ile hem eğlenmek hemde formda kalmak mümkün.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Etiketler
egzersiz



Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Açık


Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:01.


Anne ve Bebek Sağlığı Forumu
 
 

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369